donderdag 1 mei 2008

10 dagen vrij!

En dan vandaag precies 3 weken gehad! Te gaaf, en veel te snel!! Nadat we gisteravond echt koninginnen dag hadden gevier (jah met kroontjes en al), deze morgen weer gewoon stage. Lag er gelukkig niet te laat in, dus vanochtend lekker fris! En dat moest ok wel, want vanochtend moesten we dan uiteindelijk onze kamer uit zijn. We hebben nu een kamer helemaal boven in het gebouw. Dat zijn 6 trappen op! En dat met al je tassen, niet zo prettig. Zonder douche, toilet of andere voorzieningen. Die moet je delen op de gang met de rest van de kamers. Maar dat maakt voor 4 dagen ook niet uit. Alleen wel beetje jammer dat er geen stopcontacten op de kamer zitten.
Vandaag stage was echt heel leuk. Eerst engels met de 2e grade (wat ik elke dag heb het eerste uur. En daarna wiskunde. Daar was een kindje aan het huilen dus die wou ik troosten, mocht dat niet!! En weetje waarom, omdat het dan te handtastelijk word!.. Ik vind het echt nergens op slaan. Dat kind was op en top verdrietig, maar je moet het gewoon op een stoel zetten en er voor de rest niet meer naar kijken. Beetje weird.
Ik had voor het avondeten maar een soepje bedacht met salade. Dus ik naar de winkel, brood, kaas, ham, boter, melk gekocht. Maar de soep vergeten! *zucht* Dus moet zo weer terug, en daar heb ik na al die trappen hier even geen zin meer in.
Had vandaag ok al weer post! Een hele mooie kaart van me opa en oma ten Cate, die elke dag braaf me blog lezen. Grappig hoor!
En vanavond mogen we dan naar het choral festival hier, wat gisteren is begonnen! Maar we hebben nog niks gehoord van onze begeleiders, dus we zullen wel zien.
Maar ga dus nu even rondbellen!

veel liefs Janita

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Meis,

Inderdaad raar van dat je niet eens mag troosten klinkt haast onmenselijk!!!!!!! Een kindje is toch zeker een kindje mja..!
En lekker als je moet verhuizen en er op achteruitgaat:P;);P normaal gesproken ga je erop vooruit, maar jullie doen het andersom:P:P
Fijn dat je zelfs in het verre Ierland nog konninginnendag heb gevrierd! En ben blij dat jij wel een super konninginnendag daar hebt gehad!!!
Verder nog nieuws?
Als k niet meer voor die tijd kan reageren zeg ik veeeeeeeeeel plezier in Dublin!!!
Maak alles onveilig:P

Heel veel nederlandse knuffels en liefs Stephanie (F)