vrijdag 30 mei 2008

dansen!!

Je zou toch bijna denken dat het na het vorige weekend niet beter kon. Of in iedergeval niet ierser! Gelukkig is het wel zo, en kregen we de kans om gisteravond met het hele amateur riverdans te dansen in een buurtcentrum, in de wijk Douglas hier in Cork. We hadden Denise vorige week gevraagd of ze een plaats wist waar er echt Iers werd gedanst. Dat wist ze dus blijkbaar en gisteren kregen we een sms, of we nog steeds wilden. Sylvia, Chantal en ik dus in de bus naar Douglas toe! Waarna we Denise tegen kwamen, en het buurtcentrum in wandelden. Ik moet eerlijk zeggen mijn eerste gedachte was: "waar zijn we nu weer beland!" En om toch maar meteen een goede eerste indruk te maken, meteen in het diepe gestapt en mee gedaan!
Ik moet zeggen ik heb nog nooit zo leuk gedanst! Er zijn er helaas maar een paar foto's van, maar wel een hele film van 8 minuten (jah zo lang duurt zo'n intensieve dans) En die ga ik natuurlijk helemaal showen als ik thuis ben!

Het grappigste is nog, dat in de pauze dus gratis thee en cakejes taartjes koekjes uitgedeelt worden! Daar zit dan ook iedereen hier heerlijk in te graaien. En dat het dan gewoon 11 uur s'avonds is!


Wat we vandaag gaan doen is nog niet helemaal bekent. In iedergeval wel iets, want heb nu al beetje het gevoel dat ik de laatste dagen alleen naar de muur in me kamer zit te kijken. Misschien is het wel eens verstandig om mijn verslagen af te gaan typen, zodat ik die meteen in kan leveren volgende week. Ze hebben namelijk bedacht op school dat ik meteen mijn presentatie moet doen die dins. Heb ik ook heerlijk de tijd voor natuurlijk. Maarja..

Tot over 3 nachtjes!
Veel liefs Janita

1 opmerking:

Anoniem zei

je vermaakt je nog steeds prima zo te zien.
Ome Albert is vandaag zo blij, hij mocht weer naar z'n eigen supermarkt.
groetjes van de familie bakker