zaterdag 17 mei 2008

Communion time!

Toen ik vanochtend wakker schrok, en op de wekker keek dacht ik: "ohwneej! ik ben te laat". Dus me bed uit gesprongen, aangekleed, tandenpoetsend nog beetje na te denken. Nog een keer op de wekker kijkend.. mezelf afvragen hoelaat ik nou weg moest. Jah hoor, ik was een uur te vroeg! Als ik naar stage ga moet ik er om 7 uur uit. Nu moest ik er om 8 uur uit, maar was het voor me gevoel dus een uur te laat! Goeiemorgen Janita!! Dus toen maar rustig ontbeten, want vandaag hadden de meisjes uit me klas hun eerste communie!! En ik was uitgenodigd, en heb toen maar aangeboden om te helpen met de muziek.
Omdat ik vanochtend zo bang was om te laat te komen, en ik wist niet precies hoelang de bus er over zou doen. Was ik dus 3 kwartier te vroeg.. *oeps!*
Maar de meisjes waren allemaal zo schattig! Heb natuurlijk wat foto's

bord met alle namen en foto's van de meisjes:

Nog even wachten voor de dienst:

Van de dienst en de liedjes opzich mocht ik geen foto's of filmpjes maken. Wel jammer want ze kunnen echt prachtig zingen! (vooral een jongetje!).
Na alles thee drinken in het bijgebouw. En toen met alle leerkrachten van de school lunchen in een restaurant! Echt gezellig, na een tijdje gingen er 2 flessen wijn open, en werd het steeds leuker!
Alle leerkrachten op mijn school. van links naar de andere kant van de tafel:
Fiona, de directrice. Mrs daily, kleuters. Mrs Corcoran kleuter. Mrs Lane groep 3. Mrs Mc daid, groep 4 en mijn begeleider! een onderwijsassistent (waarvan ik de name vergeten ben! *te erg*) en Mrs O' Sullivan ook kleuters

En toen ik wou betalen aan het einde, mocht ik het niet, en heeft Fiona mij ok nog een lift gegeven naar het centrum. Zodat ik niet de bus hoefde te pakken!:D te gaaf.
Misschien vanavond uit, misschien niet. Ben best wel moe, dus we zullen zien.

Veel liefs Janita

Geen opmerkingen: