maandag 12 mei 2008

Ierse kreeft.. oeps*

Deze morgen, wakker worden met een zonnetje.. en ja hoor, eindelijk zomer in Ierland. Zat vanmorgen nog te twijfelen tussen korte mouwen, lange mouwen. Ben ik blij dat ik korte mouwen heb gekozen. Het was om half 2 gewoon 27 graden! En ik was ook heerlijk vroeg vrij, dus heerlijk gezonnebraad op het terras hier in het hostel. (jaah we hebben ook een dakterras). Dat had ik misschien wat voorzichtiger moeten doen. Ben namelijk nu best wel beetje burn baby burn rood, en krijg nu hoofdpijn (wat ook nog aan de lenzen kan liggen trouwens). Maar gelukkig heb ik hiervan een mooie foto voor jullie..

lekker kreeefje ok wel weer. Heb ook me hele neus rood, maar dat was al van gisteren. We zijn gisteren namelijk heerlijk gaan wandelen. Lekker in rond het hostel, iets hoger de berg op. Met echt heerlijk weer! Kwamen ook echt mooie bloemen tegen en plekjes..dat ik gelukkig weer me fototoestel mee had!..




Geniet van me foto's.. ben nu wel errug moe (heb ong 2 uur over deze blog gedaan, met alle afleiding op msn).

Veel liefs Janita

1 opmerking:

johan en klazien zei

hallo janita,

fijn dat jullie daar nu ook mooi weer hebben. pas je nu wel op met de zon dat is niet goed voor je en je moet je dan ook goed insmeren. maar ja misschien kun je nu kreeftesoep eten. stage weer begonnen dustin is vandaag ook weer naar de speelzaal geweest, hij had er zelf ook weer zin in.
leuke foto's trouwens, ziet er wel gezellig uit bij jullie in de buurt.

groeten klazien