maandag 5 mei 2008

verhuizen verhuizen.. waar, daaaar!

Today bank holiday! Eigenlijk niet zo heel veel soeps (behalve dan dat je er over gaat dromen s'nachts). Dus vandaag lekker uitgeslapen, naar de supermarkt geweest (jeah I love the Aldi) en daar ook weer veelste veel gekocht. Waardoor we eerst maar de bus, en daarna een taxi genomen hebben met al onze tassen. De berg zagen we niet zitten met al die tassen. (neej we zijn niet lui, het is echt heel zwaar, enkelkneuswerk!) En nadat we thuis waren alles uitgepakt, en heerlijk lasagna gegeten!! Wauw..
We hadden de kamers gewisseld. Maar omdat iedereen eigenlijk toch terug wou, hebben we weer geruild. Jah je blijft bezig, maar heb nu wel weer lekker mijn eigen vertrouwde bedje met grote douche! Kan ik ook weer makkelijk me handwas doen enzo.
Heb er meteen even een foto van gemaakt. Dit is me nieuwe stekkie:


Ojah!! Ook nog een foto van stage. In de lerarenkamer daar, staat gewoon precies dezelfde mok dan ik thuis heb! Maar dan in het engels. Toen ik dat vertelde moesten ze er meteen even een foto van mij maken, met mok:

Morgen lekker met een paddy bus naar de cliffen hier! En kasteel bezoeken! En weet ik veel enzovoorts! We zullen wel zien.

Veel liefst Janita

1 opmerking:

johan en klazien zei

hoi janita,

ik het gisteren ook lekker lasagne gegeten, alleen johan niet want die houd daar niet zo van. en jij gaat daar lekker naar de aldi wij gaan hier nog steeds naar de c1000 omdat er mensen zegeltjes sparen en niet omdat het zo'n fijne winkel is maar we houden vol hoor tot het bittere eind. wat natuurlijk wel een voordeel is wij hoeven geen berg op, de winkel ligt wel aan de goede kant van de dijk.
weer op je eigen stekkie in het hostel ja je weet wel van ruilen komt huilen.
groeten klazien