vrijdag 2 mei 2008

ojah vergeten!

Wat ik nog wel vergeten ben, is dat ik tegenwoordig ok al bekent ben in Ierland!
Dit staat namelijk op de site van Leonardo:

The Leonardo blog has some welcome company from Janita. Janita, on placement here from the Netherlands, is blogging her own experiences on the Leonardo programme. "Ierland en Ik" (or "Ireland and Me") is documenting her experiences, from initial preparation, the first days in Ireland, first day at school, and the team's travels around Cork. Even if the Dutch language isn't your thing, Janita's photos tell their own story.

http://nita-ierland.blogspot.com/ (english translation)

Janita, keep up het goede werk. Succes!

hihi...wel heel erg natuurlijk!!

liefs Janita

1 opmerking:

johan en klazien zei

hoi janita

ben de laatste dagen een beetje druk geweest dus liep een beetje achter op je blog. ondanks dat jij niet kon oppassen zijn we met koninginne dag savonds toch nog weg geweest.(lang leve OPA en OMA)
verjaardag van johan ook verder goed verlopen want op het laatste moment was hij toch vrij. even op het nippertje een verjaardag regelen. het klinkt allemaal nog steeds beregezellig daar alleen jammer van je kamer maar je mag wel terug naar die paar dagen toch. noraly heeft het nu te pakken dus ik maak het niet te lang voor ik het weet is ze misschien weer wakker. veel plezier nog en veel foto's maken. groeten klazien