woensdag 21 mei 2008

Druk en geen puf meer..

Het is ernstig lieve mensen, heb vanaf donderdag al geen blog meer geschreven. Omdat ik daar gewoon geen puf voor had. Ik zal je vertellen waarom, want vind toch wel dat ik iedereen dat verschuldigd ben. Maandag moesten we weer naar stage, en hadden we sochtends vroeg nog precies 2 weken Ierland te gaan. Ook ging Margot, een leraar uit nederland langs een aantal stage's. Die avond heeft Margot ons ook uit eten meegenomen op Deltion's kosten. Ik moet zeggen, het heeft heerlijk gesmaakt! Heb voor het eerst in mijn leven eend gegeten. Met een bonen stoofpot. Wou eerst natuurlijk weer voor het veilige kiezen, kip ofzo. Maar toch maar eens gek gedaan!
Die volgende morgen stage was wel even moeilijk. Maar die middag heb ik wel van 1 tot half 3 gewoon een klas voor mezelf gehad. 24 meisjes van 8 jaar die allemaal engels spreken onder de duim houden. Vond het eerst wel even eng. Maar omdat ze hier dus helemaal niet brutaal zijn, of een grote mond geven was het echt super. Ze waren echt heel lief! Heb ze wat over nederland verteld wat ze in hun boek moesten schrijven, en daarna wat Nederlandse woorden geleerd! Toen ik die middag naar huis ging was ik helemaal kapot, en had hele erge hoofdpijn. Omdat ik dat wel vaker heb had ik niet zoiets van: ik word ziek. Maar dat is nu wel helaas het geval. Ben vandaag niet naar stage geweest omdat er vanochtend een soort van bliksem in mijn hoofd was. Enorme hoofdpijn, spierpijn, zere keel en een beetje misselijk. Blegh! Heb de hele dag in mijn bed gelegen op een depresieve kamer. Ik moet zeggen dat mijn humeur daar niet echt beter van word. Gelukkig ging mijn moeder mij om 4 uur bellen, dus toen ging alles al weer een beetje beter!
Heb nu wat gegeten (tomatensoep met wit brood en yoghurt) en maar eens even zien of ik daar een beetje goed onder blijf. Vind het echt balen en ik hoop zo dat ik morgen weer helemaal tiptop ben, want dan komt Margot bij mij op stage kijken. Heb vandaag ok de art expo op school gemist. (soort van kijkavond)
Het is nu zeker dat ik zaterdag en zondag naar kinsale en dingle ga. Ik ga met chantal en olga en willemijn mee in de auto van een begeleider van chantal. Die wil ons graag meenemen daarheen! Echt heel gaaf!
Hopelijk kan ik daar weer wat leuke foto's maken van Ierland. Op foto's van een zieke Janita in der kamer zitten jullie natuurlijk niet te wachten!:P

Veel liefs Janita

1 opmerking:

Anoniem zei

hoihoi Goofy!

kon het niet laten om op stage even je blogs te lezen, lol.. al weer beetje beter dan?:( I hope so!! anders lig je daar lekker in je onlekkere bedje te liggen, ook geen hol aan!! en natuurlijk moet je ook snel beter zijn voor je kinsdinges geval! ( weet even niet meer hoe het heet, maar dat wat je eerst met dat groene busje zou doen.. ) hihi komt vast hele maal goed!!
ik ga snel stoppen, moet de klas nog opruimen en moet om 4 uur rijden!! en de schoonmaakster zingt even met de muziek mee, VLUCHTEEN!!!!!!!

heel veel liefs, dagobert duck!:P