woensdag 7 mei 2008

stage lopen, stuk goedkoper!!

hooi allemaal, hier weer eens een vroege krabbel van mij. Vandaag eigenlijk niks gedaan, behalve een beetje met me slippertjes door de stad gelopen. Het was vandaag lekker warm, en toen kwam ik een goedkope korte spijkerbroek tegen, die heb ik toen maar gekocht! Heb toch wel weer zin in volgende week stage, dat zal wel heel goedkoper zijn dan dit! Maarja de uitstapjes zijn ook wel weer leuk, maar meteen zo duur! Kwam er tot de schrik achter dat ik deze week al veelste veel geld heb uitgegeven dan dat de planning was. Maar moet morgen toch wat geld meenemen naar dublin. Anders vind ik het eng!:P
Even een foto van mij vanmiddag in de kamer:

Voor de rest ga ik een einde brouwen, want ik ga vanavond een keertje GOED koken. Spaande aardappeltjes, met worstjes en brocoli! Wat wil je nog meer!
Veel liefs Janita

2 opmerkingen:

johan en klazien zei

hoi janita,

hier even een krabbeltje, het moet niet mooier worden heb vandaag ook brocolie gekookt. het is hier schitterend weer dustin en noraly (spelen)camperen achter het huis jij bent de nachten ook al weer aan het aftellen. dat zal dan wel voor de financien zijn kun je het resterende bedrag delen door het aantal dagen (en dan heel hard schrikken). nou tot ziens en afwachten wat we morgen eten.

klazien

Anoniem zei

He Janita,

tjonge wat hard werken daar zeg! Volgens mij ben je alleen maar aan het winkelen, dingen bekijken en lekker eten! DOe mij ook zo'n stage!!! Maar ja, wij hebben hier 26 graden......... Niet om je jaloers te maken hoor, maar ik meld het toch even.
Zorg wel dat je nog wat geld overhoudt voor eten he, anders moet je straks bedelend de laatste dagen doorkomen, is ook niet echt charmant! Oh ja, het eten gisteren was gezellig, jammer dat je er niet bij was! Spannende plannen hebben je ouders trouwens!

Groetjes maar weer!

Liefs Anna