zondag 18 mei 2008

To the beach in Youghal

In mijn vorige blog was de vraag er nog, of ik mee uit ging of niet. Nou Janita moest natuurlijk wel weer mee. En het was zeer mega gezellig! We zijn naar de An Brog geweest, een soort van rock alternatieve club. Er waren ook 2 Canadese meiden mee. Heb er natuurlijk ook weer een foto van:

Gelukkig had ik gisteren al afgesproken met Olga dat we naar het strand zouden gaan. Anders had vandaag vast weer een onnuttige dag geweest. Dus om 1 uur zijn we naar het busstation gegaan, met de vraag: welke bus gaat er naar het strand. En zo zaten we in de bus naar Youghal! Helaas zat het weer niet zo mee, maar het was in iedergeval droog. Eerst eens even lekker op het strand rongelopen, en pootje gebaad. Maar dat was wel heel koud! Heerlijk om die golven te bekijken en de zee te ruiken. Had echt even het gevoel dat ik in Ierland was!

Ook moest ik weer even op een duin klimmen:

En het prachtige ierse uitzicht op die gave rotsen!!

En toen zijn we gaan zoeken naar iets te eten, want het was toch al wel een beetje laat. Uiteindelijk een restaurant gevonden bleek het beetje tegen te vallen.

Maarja, voedsel is voedsel!
En toen moesten we alweer terug, want we wilden niet al te laat zijn voor Margot. Ze zou die avond naar het hostel komen om ons alvast even te zien enzo voor de stagebezoeken.
Ik en olga in de bus:

Morgen weer naar stage, en dan is het ook nog maar 2 weekjes voordat ik thuis ben!!

Veel liefs Janita

1 opmerking:

johan en klazien zei

hoi janita,

het is weer gezellig geweest zoals gewoonlijk daar.
als je er straks weer bent ben je vast al dat stappen zat en heb je alle tijd om lekker veel bij ons op te passen, denk je ook niet.
de kust ziet er erg mooi uit daar word ik wel jaloers, want het zit er niet in dat ik voorlopig naar ierland op vakantie ga.
maar ja dat van jou noemen ze ook geen vakantie maar stage.
nog even 2 weken er hard tegen aan en dan praten we weer bij met een lekker bakje koffie.

groeten klazien