vrijdag 23 mei 2008

Margot op visite..

Zoals ik al in een blog heb geschreven was Margot, een leerkracht en begeleider van het deltion college lang, om ons te zien op onse stage's. En wat wel heel gaaf is, is dat we 2 keer met haar uit zijn geweest. Maandag, en gisteravond. Zo zie je je docenten toch wel weer op een andere manier.
In het restaurant:

In de pub:

Ook was ik donderdag maar weer naar stage gegaan. Vooral omdat Margot ook langs zou komen, en ik daar graag bij wou zijn. En de rest van de dag ging wel ok, niet super best, maar ok niet echt slecht. Maakte nog een mega blunder op stage door een woord eerst verkeerd te lezen, en daarna nog vekeerd te begrijpen. Voelde me heel blond!
Nog een paar blond actie's

Zo zie je maar weer, hoe blij ik met kaartjes ben! Thanks noukie!
maarja, vandaag zou ik naar een teddy bear picknick gaan. Maar ik werd deze morgen weer wakker met een enorme hoofdpijn! (neej geen kater, ziek!) Dus heb dat maar laten gaan. Ik denk dat mijn hoofdpijn wat te maken heeft met slaaptekort. Dus heel veel geslapen vandaag.
Vandaag nog wel weer wat geshopt (jah je moet toch wat te doen hebben).. heb een jurkje gekocht, en een topje. Heb er ook foto's van, maar daar kijk ik nogal dom op, dus dat moet je maar even vergeten:

1 opmerking:

johan en klazien zei

hallo janita,

nog steeds een beetje aan het kwakkelen, een paar goede nachtrusten kunnen inderdaad ook heel goed voor je zijn.
nog even deze week de puntjes daar op de i zetten en dan weer lekker naar huis.
we zijn nu de dagen aan het aftellen.

groeten johan, klazien, dustin en noraly