vrijdag 16 mei 2008

Aldi Aldi en nog eens Aldi..

Hoi iedereen, Mijn 5e week zit er hiet al weer bijna op. Best wel eng eigenlijk. Moet je straks ineens weer je normale dingen doen die je altijd al moest doen! En dan is heel dit avontuur weer voorbij. Ga de vrijheid van de tijd denk ik nog wel missen ook nog. Maar ook wel weer fijn om iedereen weer terug te zien, en weer echte gesprekken te voeren. Trouwens avonturen genoeg thuis, tenminste het wordt steeds avontuurlijker! *hihi*
Even over gisteren, want ik had gisteravond weer geen zin om blog te maken. (jah sorry tegen de brave lezers!!) Maar ik heb wel een paar foto's van gisteren. We zijn gisteren namelijk voor de verandering naar de Aldi geweest. Voor goedkope aardappelen en groente/fruit. Had dit keer maar een bonnetje gemaakt, want heb dus elke keer in de aldi dat ik door de goedkope prijzen zo uit mijn dak ga met boodschappen, dat ik het ten eerste niet kan dragen, en ten tweede ook dingen koop die niet gezond zijn, dus ok niet hoeven! En het bonnetje hielp wel degelijk. Heb alleen de dingen gehaald die moesten. Lekkere broccoli, met gehaktballetjes aan een satestokje.. en gekookte aardappelen. (jah mams en paps vroegen gisteren al: "heb je aardappels geschild?!?") Inderdaad, dat had ik gedaan, en dat was eigenlijk ok wel weer eens lekker!
Janita gaat uit haar dak bij de Aldi:

En gisteren uitgeweest met 3 Canadese meiden. Zij zijn hier voor een jaar, en zijn nu bezig met een flat en werk zoeken hier. Gingen we naar de Flux bar, dat is hier onderaan de heuvel (een behoorlijke homo bar, maar zeer grappig omdat er dus allemaal travestieten rondlopen!) Maar die ging al bijna dicht. Dus gezellig weer eens een keer naar de Old Oak geweest (al hadden we elkaar belooft er nooit meer te komen). In de old Oak kwamen me nog een paar aardige gasten tegen uit liverpool. Die hier waren voor een gezellig vrijgezellenfeest! Hebben ons zelfs getrakteerd op een drankje, en dat met de prijzen hier, is dat heel bijzonder. Het was natuurlijk weer veelste laat, voordat we uiteindelijk in ons bedje lagen. (4 uur) Dus de volgende ochtend heb ik een beetje gemist, en heb dan geontbijt om half 1! Te ernstig gewoon. Toen we er dan eindelijk klaar voor waren, zijn we maar de stad in gewandeld om een paar winkels te bekijken. Ik zoek namelijk een spijkerrokje, maar aangezien ze die hier alleen maar op Corks formaat hebben! (zeeer zeeer kort) Denk ik dat ik die maar in Nederland moet zoeken. Heb dus ok alleen maar een paar souveniers gekocht voor mijn zusje (ik hoop dat ze dit leest, zodat ze een beetje nieuwschierig wordt!) hihi Heb al best wel veel souverniers. Vanavond trouwens goddelijk gegeten! Het smaakte bijna naar thuis! Ik had voor 75 cent, 2 kipburgers gehaald op de english market hier, sla, tomaten, feta, olijven en heerlijke verse bolletjes. Had zelf nog kaas, dus de chicken cheesburgers waren zo gemaakt! Echt te lekker gewoon! En zoo goedkoop! (voor een student is dat natuurlijk altijd leuk!) En ik ga straks onder de film die we gaan kijken: love actually (hoef je niet bij na te denken) aardbeien eten en perzikyoghurt! hmmmmm!!
Morgen ochtend wordt ik om kwart over 10 verwacht in de sint patrick's church in blackrock! Waar die schattige meisjes uit mijn klas hun eerste communie gaan doen (heb het gevoel dat ik dit al eens eerder heb verteld). Dus ga niet zo laat naar bed, zodat ik morgen lekker fris de knop van de cd speler in kan schakelen. (dat is mijn taak morgen)
Heb er best wel zin in! En ga ok lekker veel foto's en filmpjes maken, want ze hebben dan allemaal van die schattige witte jurkjes en schoenen aan.
Die zie je dan morgen wel!
Veel liefs Janita

1 opmerking:

Anoniem zei

Te vaag dit...Kom ik gisteraaf de fusie binnen lopen zit iedereen spontaan Love Acutally te kijken, heb jij dat ook gedaan...gaat duidelijk te ver dit :D

maar dat eten voor 75 cent doe je goed, moet je mij ook eens leren :D

Groetjuzzz

"de anonieme"Joachim