maandag 28 april 2008

zondag, en curver bakjes!

Daar was ik weer! Had zondag niet echt ze zin/tijd om een blog te schrijven. Was nogal druk met mijn opdrachten uitwerken hier, en tegelijk met msnen! Druk druk!!
Wat hebben we zondag gedaan? Nou helemaal niks dus. Heerlijk, we hebben hier in het hostel een film gekeken. En beetje gekletst, en eten gekookt, en dat was het dan
Ook niet uit geweest om eens goed te slapen voor stage, tenminste dat dachten we. Vanacht vertrok er dus een groep rugby-ers, wat nogal veel lawaai opleverde. Ook waren ze elke keer spullen op het platte dakje aan het gooien bij ons toiletraampje. En aan het schreeuwen en stampen.. wat dus het gevolg had dat iedereen om 4 uur nog wakker was, en we (lees chantal en sylvia) maar hebben geklaagd bij de receptie! Als het dan 1 keer gebeurd, maar dit was al de 3e nacht op rij! *zucht* Gelukkig zijn ze nu vertrokken, dus eindelijk nachtje rust.
Vandaag stage ging echt heel super! Heb met kleine groepjes een boek gelezen. Heb bij rekenen geholpen. Heb voor het eerst de jongens en de meisjes samen gezien. oefenen voor hun eerste communie. Die kinderen kijken elkaar aan alsof ze nog nooit een jonge/meisje hebben gezien.
Na stage ben ik op missie gegaan voor curver bakjes! Elke keer koop ik vleeswaren of kaas, en dan is het al uitgedroogd. Wat dus enorm zonde is! En na 20 winkels eindelijk een wazig winkelde gevonden waar ze plastic dingen verkochten!
Wel handig nu hoor! Wat dus totaal niet handig is, is dat ze op dit moment het hele hostel opnieuw aan het verven zijn + nieuwe vloerbedekking! Ut voelde al niet echt thuis hier, maar nu heb je echt het "help mijn man is klusser" gevoel.
Maar het zal allemaal wel goed komen!
Er waren ook foto's gemaakt van ons tijdens de Choral festival lounge. En die hebben we nu via email gekregen. Vet gaaf=



Vind de foto's wel een beetje vaag moet ik zeggen. Sta der ok niet zo charmant op, maar verwachte die dag ok niet dat ik op de foto kwam!
Ik denk dat het nog een fotograaf in opleiding is, anders is ie wel heel slecht, of juist een hele hippe.. (met dat onscherpe gedoe)

Dit was het al weer!
liefs Janita

1 opmerking:

Anoniem zei

je blog is erg leuk om te lezen en zo blijven we allemaal aardig op de hoogte groetjes oom albert