zaterdag 26 april 2008

the black rock castle

Na weer een heerlijke avond stappen, s'ochtends gewoon vroeg wakker worden omdat je bed zo heerlijk licht. Jammer jammer toch. Maar na een ontbijtje, en een cappucino van me post ging het al heel wat beter!
Het was echt zeer gezellig in de Old Oak, al denk ik niet dat we der nog een keertje heen gaan. Beetje foute muziek daar enzo, leuk voor een avondje, niet voor te vaak
De foto laat zien hoe fout het daar was:


Vandaag naar The Black Rock castle geweest! Een stiekem verstopt kasteeltje verstopt vlakbij mijn stage. We hadden het gevonden op internet, en het zag er leuk uit.
Het kasteel:

Maar toen we daar toen uiteindelijk aankwamen na WEER een bus drama, bleek het behoorlijk tegen te vallen. Het kasteeltje was wel mooi, maar zeer klein! En je mocht er niet eens helemaal in.. Wel was er een sterrenwacht centrum, wat eigenlijk best leek bleek te zijn. Je kon er een bericht naar een ster sturen. Heel moeilijk verhaal over bepaalde codes.
Tuurlijk heb ik ook een bericht getypt. Kon helaas niks beters verzinnen:


Zal ik dan ook maar even vertellen over de bus. Had in het hostel gevraagd welke bus we moesten nemen. En toen we de bus in stapten aan de buschauffeur gevraagd of we goed zaten, en of hij ons zou willen roepen als we uit moesten stappen.
Dat was de buschauffeur voor de grappigheid even vergeten. Dus op een gegeven moment kwamen we lang een stukje wat wel heeeel bekent voor kwam. Jaaah hoor, een rondje gereden! (lees= een uur in de bus gezetten)

Op de terugweg moesten we nog zo lang wachten op de bus, dat ik ondertussen even het verkeer heb geregeld:


En dat is wat ong vandaag mijn dag inhield. Heb ook nog een filmpje gemaakt over het rijden van de bus. Ik moest voorin staan, maar de bus reed weer eens met deuren open en gewoon met 60 km/uur. Vond ik wel het filmen waard! *lol*

veeeel liefs Janita

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hooi sjaan BANAAN!! ( hihi )

vind je berichtje onwijs leuk hoor!! hoezo kon je even niets ander bedenken.. puh.. deze is te goed;)

gehehe maargoed, een kasteeltje dus vandaag.. verder nog spannende plannen voor vandaag?

naja spreek jou wel weer op msn

zie je volgend jaar bij CARNAVAL!!

heel veel liefs, mij

hvj

johan en klazien zei

hallo janita,

als die muziek in de pub zo was als je bril op de foto kan er toch niks mis mee zijn.
en zullen we nog maar een keer zeggen lang leve het openbaar vervoer, je moet maar zo denken lopend kom je ook niet overal.

groetjes van klazien.

Anoniem zei

Hey meis,

Erg fout, goed voor carnival.
Je weet maar nooit data kunnen verplaatst worden!!

Maar hoe is het verder?
Hier wel goed, alleen erg saai op school, was v.d. week helemaal alleen.
En dan zie je maar weer: you can't be missed.

En zou je mij please even je adres van je slaapplekkie willen sturen??
Dan kan ik in ieder geval wat op de post doen!!
Want mailen vergeet ik (me=zeef)

Nou dikke knuffels en liefd vanuit het verre nederland:p

Stephanie