dinsdag 15 april 2008

picta of stage!

The second day!! Ben al weer giga moe. Door al dat Engels praten word je zo moe in je hoofd, omdat je dus elke keer eerst je zin moet maken in het Nederlands in je hoofd, en het daarna in het engels uitspreken. Vandaag ong. hetzelfde gedaan op stage als gisteren. Ben alleen op ontdekkingsreis geweest door de school. Buiten geweest met het buitenspelen, en daar genoten van het uitzicht dat ik bij die school heb.

klas waar ik de eerste 2 dagen heb gezetten:


de kleuren in het iers:


letter kaarten:


foto van de school.. kijk naar het weer vandaag!


Vandaag nog naar de press lounge van the Choral festival! Hopelijk krijgen we daar wat te eten, want we hebben de gok genomen om vanavond niet te koken. Anders word het brood vanaaf.

maar dit was het al weer voor deze keer, meer heb ik nu even niet te vertellen!
liefs Janita

ps: er mogen reacties geplaatst worden hoor!:P

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoooi sjaan!!!

Leuke foto´s hoor!!! hebben die kids daar nou wel of niet een uniformpje aan?? enee ik kijk even naar buiten... kennelijk hebben we dezelfde lucht;) maar lets hope dat het daar lekker super warmpjes wordt!!^_^ je moet natuurlijk wel je slippertjes goed in kunnen lopen.. :p hihi
maar spreek u heel snel weer.. btw.. waar ga je nou vanavond heen dan??

heel veel liefs mij!! (L)

johan en klazien zei

hoi janita, ziet er allemaal goed uit, zo te lezen vermaak je je daar wel. het weer is in iedergeval beter als hier, want er zijn al weer heel wat buitjes gevallen. groeten klazien