zondag 6 april 2008

pfff.. Timetables!!

Hallo allemaal,

Ik wou ten eerste iedereen bedanken die dit weekend langs zijn geweest, en in het bijzonder mijn vriendinnetjes nine en nouk! Thanks lieve lieve jullie!! ^_^ Het was allemaal zeeeer gezellig!! (en natuurlijk ok heel handig om de tijd door te komen!)

Van mijn stage klasje op de Aremberg heb ik vlaggetjes gekregen in ierland vorm.. met kleine tekeningen erin! heeel lief, en ze zijn er zo mega druk mee geweest! Die gaan echt wel mee (net als mijn speciale boekje).

Intussen heb ik het uiteindelijke programma gekregen voor de eerste dagen, en heb ik een aantal dingen bij elkaar gezocht. Had ook de bustijden gekregen, maar daar kan ik nog helemaal niks van maken! Ik snap tot nu toe alleen nog maar dat ik bus 2 of 10moet nemen, uitstappen zien we dan later wel!!

Hier even een kaartje over de plek Cork, waar ik woon, werk, en reis!

Het roze bedje is mijn huis, het lichtblauwe tekentje is mijn werk, en het busstation is de bus en de supermarkt! (heeel voorspelbaar)

Dit was het wel weer voor deze keer, nog een keertje iedereen bedankt!!

-Xx- Janita

Geen opmerkingen: