woensdag 16 april 2008

swinging in de bus!

Net weer terug van stage, en heb meteen een kastje gehaald voor me foto kaartje! Dus nu kunnen ook alle foto's van me Camera op me blog! Harstikke handig, meteen even een paar foto's:

overdekte markt:


me kamertje+bed:


Gister avond press lounge in het carilion hoten hier in Cork. (Is best wel heeel duur hotel) met gratis hapjes en drank. Was dusz heel gezellig. En met dat we daar een beetje geïnstalleerd zijn, komt er een fotograaf naar ons toe: of hij een foto van ons allen mocht maken. Natuurlijk mocht hij dat, dus wij met zijn allen weer naar buiten, voor een hele shoot daar! En toen we weer binnen kwamen, kwam de volgende fotograaf al!!.. te gek gewoon, net alsof me celebirty waren ofzo!
Als het goed is komt dat in de krant, en een aantal leraren op mijn stage willen die voor mij wel doorkijken, of we er ook in staan.

press lounge:


Me stage vandaag was echt fantastisch! Had afgesproken dat ik meteen naar de princepal ging om mijn schema te bespreken, want ze had nu pas tijd voor mij. Nou mijn tijd heb ik gekregen, ze heeft bijna de hele dag met mij gesjouwd en dat vond ik echt super gaaf van haar! Ik heb haar mijn boek laten zien, en toen heeft ze alle opdrachten door gekeken, en is samen met mij naar alle klassen geweest om te kijken bij wie, ik welke opdracht ga doen. Omdat ze wel graag heeft dat ik alle klassen mee maak, en er genoeg van opsteek.
Heb dus nu al een schema wanneer ik wat ga doen, ik weet waar ik elke dag, per week moet wezen, en nu kan ik dus relaxed stage gaan lopen. Ik weet nu waar ik aan toe ben! Ik heb een fluit meegekregen zodat ik mee kan doen emt muziek les, en later ook mijn eigen muziek les kan geven (al zal dat met gitaar zijn). Ik ga computer les geven. Heb 4 leesboeken mee gekregen voor het lezen per groepjes, zodat ik de kinderen kan helpen. Ik mag helpen met atletiek! en met wiskunde in een van de hogere klassen. Oftewel.. heb genoeg te doen nu.
Zal nu ok wat later vrij zijn, maar dat is eigenlijk wel beter! hoe langer je weg kunt wezen in dit hok, hoe beter!!

maar dit was het wel voor vandaag!
liefs Janita

ps: me titel slaat op de muziek in de bus, gewoon lekker de radio aan, en wakker worden met de gekste liedjes..jeah! (en dan ok niet zacht!!)

2 opmerkingen:

johan en klazien zei

hoi janita, net even je blog gelezen fijn dat stage er zo goed uitziet nu. en ja dat hostel je moet het er mee doen he. je bent nu al bijna een week weg, ik weet niet of het jou ook zo snel gaat maar de tijd vliegt groeten klazien

patrick zei

heeeeeeeeeeeeeeeey
ik heb zo het ideee dat je het daar wel naar je zin hebt...
het is luek dat je zo'n blogpagina hebt erg hamdig zo zijn we dus altijd op de hoogte door je online dagboek.
ga oma ook nog ff prober uit te leggen hoe ze deze site kan bekijken:P
nou groetjes patrick