maandag 21 april 2008

Irish music

haydiehoooi, Weer een dagje stage gehad! En ik ben er helemaal kapot van! Nou was het ook niet zo slim om gisteravond dan nog uit te gaan. Maar er was een typisch ierse band in de pub, en die moesten we gewoon even zien. Alleen jammer dat het zo gezellig bleek te zijn, want we zijn nogal lang gebleven! Heb er zelfs nog een DUTCH song laten horen, door een gitaar te kipnappen.. het is een nacht te spelen, en de rest mee te laten bleren!!..echt geweldig (jaah er zijn foto's.. maar niet op mijn camera..die komen nog)

foto's die wel op me camera staan zijn deze:

Keertje gezond doen, door vis te eten.. jaja janita aan de makreel (voor het eerst in me leven!!)


De ierse band!


Waaronder ok een enorm lekker ding.. het surf typ


Vandaag op stage trouwens voor het eerst voorgelezen! Echt te schattig die kleintjes!.. Mocht het bij de Junior Infants doen, oftewel groep 1. De leerkracht had me een boekje gegeven, waarvan ze later zie: "sorry.. der zaten wel moeilijke woorden in, maar je hebt het heel goed gedaan". Echt een paar van die struikel woorden. Was echt super om te doen!

Ook heb ik weer een brief gekregen, waar blijkbaar een pakje bij hoort, maar die is er nog niet! *hihi subtiel he tante klazien(A)* Echt heel lief!! Kword gewoon super blij van post.. En dit was gewoon grappig!

Morgen naar de Lord Mayor.. behoorlijk big thing hier in Cork, dus de nette kleding moet aan. (wat nog niet in de was is geweest, en nog niet verkreukeld is)
Trouwens, vanmiddag ben ik opzoek geweest naar mijn verdwenen slaap sok.. nergens gevonden, en bij de receptie wisten ze ok van niks. (tjah was wel even genant..om een sok vragen) Maar helaas..

Veel liefs Janita

1 opmerking:

johan en klazien zei

hallo janita,

als ik het allemaal lees wou ik bijna dat ik ook weer 18 was. mijn geheugen verteld mij ook dat dat vaak zware dagen waren als je ergens te lang blijft plakken en je moet de volgende morgen weer vroeg op. nu ligt het vaak aan de kinderen mijn slaap tekort maak ik klaag niet hoor want al met al vind ik dit nog veel leuker en toch ook een beetje beter bij mijn leeftijd passen. dat je met voorlezen nu net weer en kinderboekje met moeilijke woorden hebt is toch geen probleem dat geallemuniger engels verstaan ze daar toch ook wel. ik heb je al gemaild dat dat briefje verder geen verband houd met het pakketje dus gewoon afwachten.

groeten klazien, en nog een dikke knuffel van dustin en noraly