zondag 20 april 2008

laundry chaos

Had ik gisteren vol goede moed een volle wasmand met was ingeleverd hier in het hostel. Hopend dat het gewassen, gedroogd en gestreken zou worden. Met een briefje erbij, dat ik het de volgende morgen na 8 uur op kon halen. Dus ik vanochtend naar de balie, me briefje laten zien.. krijg ik een mand terug waarvan ik dacht: zijn dat me kleren??
Maar ze waren het wel, gelukkig gewassen en gedroogd maar niet gestreken!! En met het wassen is denk ik ook wat verkeerds gegaan. Me broeken zien er raar uit (de kleur). Je moet je voorstellen dat ik bijna me pyjama broek strijk als hij uitgewassen is, en ik aan het strijken ben en hij er toevallig bij ligt! Nu heb ik een sort chaos op moeten vouwen..blegh! Loop er nu bij als een Sjovele Sjakie.

Ook doen ze hier 1 keer in de week nieuw bedlinnen. Aan de ene kant wel prettig, maar als ze dan je slaapsokken per ongeluk (hoop ik) meenemen. Vind je het toch niet zo leuk meer! Je zou bijna een opsporings bericht in het hostel hangen!! *loldielol*
Tjah..je privercy is hier ook wel een beetje kwijt. Als je met de meiden beneden bij elkaar zit, komt er altijd wel iemand bij je zitten, zodat je weer in het engels moet praten. Af en toe heel leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten, maar soms is het ook gewoon fijn om het eens even over dingen te hebben in het nederland. Hoef je er ook niet bij na te denken enzo.

Vandaag weer een relaxing zondag. Heb vanochtend een aantal kaarten geschreven die ik zo even op de bus ga doen! en eten koken, film kijken..en dan heerlijke vroeg naar bed, want morgen moeten we weer naar stage!

veel liefs Janita

3 opmerkingen:

johan en klazien zei

hallo janita, met dat wassen had je geloof ik ook al niet veel hoop is het wel. ja het blijft natuurlijk kramperen in zo'n hostel en al dat engels praten daar wordt je echt moe van, ik zei altijd daar krijg je kramp van in je kaken. misschien kun je daar nog een koopje opdoen en nieuwe bedsokken kopen, als het tijd wordt dat je ondersteuning nodig hebt horen we het wel misschien kun je het busgeld gebruiken. groeten klazien.

Anoniem zei

Test

Anoniem zei

lieve janita
h et gaat wel goed met jou zoals
we lezen we kijken elke dag naar
jou blog het eten lijkt me wel
lekker oef maar jullie krijgen
denk ik wel genoeg binnen
doe rustig aan
groeten aan iedereen
opa en oma ten caten