woensdag 2 april 2008

Stageplek!! ...eindelijk eindelijk!!

Fáilte allemaal!!

En dan na veeeelste lang wachten, weet ik eindelijk waar ik ga stage lopen!!
Namelijk op de scoil Barra in Baumont!!

Hij staat in een van de rijkere wijken van Cork. Het is een vrij grote school, met een jongens gedeelte, en een meiden gedeelte. Waar ik terecht kom weet ik nog niet, dat zullen we dan wel zien! Ik zit samen met een van de andere meiden op die school!! Dus reizen met de bus kunnen we samen doen. Mijn schooltijden daar worden ong. 8.50 Am tot 2.30 Pm!! Dus vroeg beginnen, vroeg vrij! De eerste maandag van mijn reis daar is mijn eerste stagedag! Heb er nu al heel veel zin in!!

Logo van de school=






Maar de reis er heen wordt nog een heel gebeuren!.. heb eens getest hoe zwaar me handbagage was met mijn laptop erbij!.. dat was in totaal 6 kilo!!.. ik mag maar 6 kilo mee nemen! *Oeps!!* maar heb nu maar besloten om mijn laptop als extra handbagage mee te nemen. Dan maar betalen hoor!

Voor de rest gaat het met de voorbereidingen goed! Heb een Nederlandse vlag gehaald, om mijn kamer straks mee op te pimpen, en voor mijn Nederlandse les natuurlijk! En een europa stekker! En slotjes voor mijn tassen! Je weet het niet he...

En natuurlijk heb ik mega veel zin in zaterdag!! Mijn afscheidsparty voor de vrienden.. niet dat ik ze ga missen hoor… *kuch kuch..:P*

Misschien wel de laatste blog, vanuit het koude, regenachtige NEDERLAND!

Veel liefs!
-Xx- Janita

Geen opmerkingen: