vrijdag 25 april 2008

relaxed dagje

Vandaag echt helemaal niks anders gedaan, dan lui wezen, en geshopt! Today is me mama's birthday, dus voor het eerst naar huis gebeld. Raar hoor, maar zekers heel leuk!
HAPPY BIRTHDAY MAM!
Met het shoppen heb ik alleen maar een joggingbroek gekocht. Vond het toch niet zo prettig om in mijn pyjama broek s'avonds/s'ochtends in de lounge te zitten. Nu kan ik heerlijk op me gemakkie rond paraderen hier.
Had vandaag ook weer post, van me ouders en me sussy! Echt een hele lieve kaart! Heb al bijna me muur volhangen! Kan ik het volgend weekend er allemaal weer afslopen ( of dat weekend erop), omdat we dan voor een weekend van kamer moeten verhuizen! Ach ja, het houdt je bezig.
Gisteren ook weer naar de pub geweest, eerst naar de An Broch (ierse naam) en daarna weer naar de Old Oak. Was zeer gezellig, en ik lag ook laat in mijn bed! Maar dat heb ik er wel voor over.
Voor de rest dus niet veel nieuws! Behalve dan dat we eindelijk kaartjes hebben voor Dirty dancing (is even heel wat anders, maar ben er zo blij om!!) Iets om naar uit te kijken! Morgen weer meer nieuws, en misschien ok leuke foto's.

Veel liefs Janita

2 opmerkingen:

johan en klazien zei

hallo janita

de reactie komt even een dag later,
ja gisteren geen tijd he, ik had namelijk verjaardag.
je bent zeker te sprake geweest en tevens je blog.
ik lees wel weer hoe had werken die stage is de halve dag in een joggingbroek hangen en dan savonds stappen.

groeten klazien

Anoniem zei

Hallo Janita
hier een berichtje uit Iesselmuden.We volgen je avonturen op de voet.
Je hebt het zo te zien prima naar je zin.
Hier is alles rustig en gaat alles zijn gangetje.
Nog bedankt voor je kaart.
Ik zal nog wel een keer een berichtje achter laten

Groetjes Edward Joke Kevin en Danique