zaterdag 19 april 2008

BLARNEY CASTLE

Wauw!! Vandaag naar Blarney geweest. En dan natuurlijk ook Blarney castle! Echt heel gaaf. Het is wel meer een ruïne dan kasteel, maar je kon er nog helemaal bovenop!


we gingen dus vanochtend vroeg naar het busstation om kaartjes voor die bus te halen. Moesten we dat uit een automaat halen. Ik (wij) met me blonde ik natuurlijk de verkeerde kaartjes eruit halen. niet 1 keer retour, maar wel 10 keer! 21 euro naar de maan..oeps! Maar daar kwamen we pas achter in de bus, dus daar gingen we later wel weer naar kijken. Op de terug weg zijn we weer naar het busstation geweest, en daar de situatie uitgelegd. En hebben ze alles weer terug gestort op onze rekeningen!! echt vet gaaf, nu zijn we dus voor niks naar blarney castle geweest. Weer echt op de hollanders manier.

Nog even een paar foto's van me dag:
ik heb de Blarney castle stone gekust..


Me heeft een trap achterstevoren af gelopen met me ogen dicht.. voor een wens


dit is ter ondersteuning van de vorige foto:


kasteel tuinen met prachtige waterval:


Nog even wat gegeten in een leuke pub! Een echte ierse pub..
Dit was mijn dag zo ong. Straks ga ik mijn eten maken, wat denk ik zal bestaan uit hamburger. met sla ofzo komkommer, tomaatjes enz. en een banaan.'(gezond he!!)

liefs Janita

ps: Iedereen echt bedankt voor de leuke reacties, ik lees ze elke keer weer met veel plezier!

2 opmerkingen:

johan en klazien zei

hoi janita, als ik het zo lees heb je een leuke vrije dag gehad. echt weer wat voor een juffrouw z'n stunt met die buskaartjes.(maar wel lekker goedkoop) ik heb toen met de trein voor de kinderen het volle pond betaald. dustin heeft koorts en geen eetlust maar als ik het goed inschat heeft hij het ergste gehad en is het echt z'n 1 a 2 dagen virus. ik doe mijn best om je zo nu en dan ook gewone post te bezorgen maar we moeten nog een paar weken en postzegels krijgen we hier niet voor niks. misschien lukt dat jou daar.(het zal wel niet)groeten, johan klazien dustin en noraly.

Anoniem zei

ha die janita echt wat voor you met die kaartjes ik zie je vemaakt je wel daar groeten marcel