vrijdag 11 april 2008

Live from ireland

Hoooi hooi allemaal,

Janita is dan eindelijk in Ierland!! Jeah! De vlucht ging heel relaxed en kalm (ach jaaah der waren wat dingetjes voor de tijd….) maar het was eigenlijk een beetje saai! Hihi
Luchthaven Cork is echt mega klein! Ons vliegtuig was er alleen!! En dan moet je ook nog gewoon uit het vliegtuig stappen!! Wat wel handig is, is dat je niet bang bent om je spullen kwijt te raken, want er is maar 1 bagage band! *lol*

En toen met zijn allen naar Sheila’s hostel! We hadden een taxichauffeur zover gekregen dat hij ons voor 25 euro totaal naar het hostel zou brengen, dus uiteindelijk nog goedkoper dan de shuttlebus! Toen we aankwamen, was daar een receptionist die Nederlands sprak, en zelfs nog op het Deltion had gezeten, die heeft ons alles uitgelegd en toen konden we op de kamers!

Ik zit nu op de kamer met Sarah en Olga! Wat super gezellig is meteen een beetje me kamer opgepimt! Met Nederlandse stuff!! Echt vet geworden met die Nederlandse vlag naast me bed (kan ik vast goed slapen!!)

Toen we alles hadden geïnstalleerd zijn we de stad in gegaan om Cork een beetje te ontdekken.. en ik vergelijk Cork ong. met Zwolle stad! (het is dus echt niet groot!), maar wel gezellig! Paar ontbijt boodschappen gedaan, en eten voor morgenavond (spagetti)! Want vanavond gingen we uit eten!! En we dat was toch lekker eten..en natuurlijk veel te veel! Kon het niet eens op, maar voor 10 euro, was het een heel leuk tentje!

Toen zijn we naar een ander hostel gegaan, waar je heel leuk kon zitten, en daar hebben we een aantal pints genomen! Cidder, Murphy, Guines

En nu ben ik een blog aan het schrijven op mijn heerlijke stappelbedje! Morgen (wanneer jullie hem kunnen lezen) zal ik hem op mijn site zetten.. En zal ik heerlijk bagger zijn, want die pint komen leuk aan!! *oeps*
Maar het was wel gezellig..en we hebben elkaar al een stuk beter leren kennen!!

Liefs Janita
Nog 53 nachtjes!

ps: En met dat ik hier een paar foto's op wou zetten, kom ik erachter dat ik het verkeerde usb kabbeltje mee heb..balen!!

1 opmerking:

© Anouk zei

Hey,

Ik zie je al helemaal zo zitten op je stapelbed!.. Hoop dat je vandaag niet al te veel last had van je ***kater***, of mag ik het zo niet nomen? :p

Liefs Anouk