donderdag 24 april 2008

De eerste 2 weken..

De eerste 2 weken zitten er nu op. En op stage wisten ze dat ook, dus vandaag 10 keer de vraag gekregen hoe ik me nu voelde, en hoe het ging. Allemaal wel lief bedoeld natuurlijk. maar na 10 keer hetzelfde antwoord te moeten geven, word je er wel beetje moe van! *hihi*

Vandaag weer mijn schema doorgelopen op stage. En een paar foto's gemaakt bij mis daily's klas. Dat is de second grade. (groep 4 ong).


En we hadden vandaag de April Essembley. Waar bij alle kinderen in de school bij elkaar komen, er een paar kinderen in het zonnetje worden gezet die iets speciaals gedaan hebben. En de klas van de maand uit word gekozen, die krijgt dan ook een beker, die ze dan weer na een maand in moeten leveren. Heel dingetje hier..


En omdat het vandaag zulk mooi weer was, heb ik meteen maar even een debiele foto gemaakt van de bushalte!


En natuurlijk moesten we weer even naar de Aldi, voor goedkoop voer. Dus meteen alleen de bus gepakt naar Chantals stage, om daar elkaar bij de Aldi te zien, en boodschappen doen. Heb nu weer normaal eten voor 2 dagen! Heeerlijk!
Zo ziet mijn plakje eruit in de koelkast.. jammier hygisch:


Tjah ik weer dat ik vandaag niet van die hele intelectuele foto's heb, maar jullie moeten het er maar mee doen! *lol*
Ga vandaag ook nog proberen om een filmpje hier neer te zetten, maar dat gaat nog wel even duren denk ik.

Veel liefs Janita

1 opmerking:

johan en klazien zei

hoi janita,

de foto's zijn misschien dan allemaal niet van top locaties maar het geeft wel een beeld van hoe het daar is. zelfs die van de bushalte staat nog best veel op de achtergrond. en ja er zijn al weer 2 weken voorbij ik zal blij zijn als je straks weer in nederland bent want ik heb nog nooit zo veel achter de computer gezeten als deze weken. maar ik vind het wel erg leuk hoor. en dat stage lopen daar laten ze je nog wel een beetje hard werken of moet je alleen potloden slijpen, als je het maar naar je zin hebt het ziet er op de foto's goed uit.

de groeten maar weer, klazien.