zondag 1 juni 2008

Een keer geen aandacht!

Hallo allemaal! Kan wel zeggen dat dit mijn laatste blog vanuit Ierland gaat worden. Wat dus eigenlijk betekend dat ik ga stoppen met mijn blog. Ben heel blij dat ik over 16 uur al naar huis ga, en aan de andere kant is het toch moeilijk om hier weg te gaan! Al de mensen die we ontmoet hebben hier, die zie je gewoon nooit meer terug in de meeste gevallen.
Gisteren hebben we dan ons afscheidfeestje gehad.. (naja laatste keer uitgaan dan, vanavond nog uit eten!) En ik moet zeggen dat het wel heel apart was. Chantal, Jenny, Olga, Willemijn en ik zijn eerst naar de Flux geweest, de homo bar hier onder aan de heuvel. Waarom? Omdat het zo grappig is, en het eigenlijk ook wel een keertje fijn is om geen aandacht te krijgen. En je krijgt dat echt niet daar!! Ook niet van de dames die er rondlopen! Te grappig gewoon.. Er liepen ook een paar travestieten rond, waarvan der 1tje zelfs ging zingen op het podium. Heb echt bijna in me broek gezeikt van het lachen zo "bijzonder"!

En met z'n allen!!

Heb er ook een filmpje van, dus die zal ik thuis nog wel showen!!
Ik wou in iedergeval al iedereen bedanken die kaartjes/mailtjes/pakjes enz heeft opgestuurd! Echt super! Als ik dan weer post had werd ik meteen weer super blij! En je gaat dingen ook weer meer waarderen! SUPER BEDANKT ALLEMAAL!!
Maar dan ga ik nu snel mijn tas inpakken. Zorgen dat alles er in past!!
Veeel liefs Janita

1 opmerking:

johan en klazien zei

hoi janita,

ik heb je zelf dan al wel gesproken maar op een laatste blog hoort natuurlijk ook een laatste reactie. en zoals je gisteren op de bank hing was het net of je niet weg geweest was. nu weer lekker verder met je studie hier ik hoop alleen dat dat wat serieuzer is dan in ierland maar dat zit wel goed.

groeten johan, klazien, dustin en noraly